• MENÜ
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Hakkýmýzda
    • Genel Sekreter
    • Organizasyon Yapýsý
    • Mevzuat
    • Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
    • Kurumsal Stratejik Plan
    • Çalýþma Programý ve Bütçe
    • Faaliyet Raporlarý
  • Planlama
    • Üst Ölçekli Plan ve Programlar
    • TR82 Bölge Planlarý
    • Stratejik Plan
    • Ýlçe Analizleri
    • Kastamonu Ýl Turizm Eylem Planý
    • Sinop Ýl Turizm Eylem Planý
    • Sektörel Raporlar ve Analizler
  • Destekler
    • Mali Destekler
    • Teknik Destekler
    • Yatýrým Danýþmanlýðý
    • SOGEP - Anadoludakiler Proje Teklif Çaðrýsý
    • Teþvik Uygulamalarý
    • Yatýrým Destek ve Tanýtým Stratejisi
  • Bölgemiz
    • TR82 Bölgesi
    • Kastamonu
    • Çankýrý
    • Sinop
  • Gündem
    • Haberler
    • Duyurular
    • Ýhale Ýlanlarý
    • Etkinlik Takvimi
  • Ýletiþim
    • Bize Ulaþýn
    • Bilgi Edinme
    • Proje Öneri Formu
Basýnda
  • • Haberler
  • • Duyurular
  • • Ýhale Ýlanlarý
  • • Etkinlik Takvimi

Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý

Haberler / 26 Þubat 2024 Pazartesi /

Sinop Valiliði himayelerinde Kuzey Anadolu Kalkýnma Ajansý (KUZKA) tarafýndan turizm sektörü ile iliþkili kamu, özel sektör ve sivil toplum temsilcilerine yönelik düzenlenen Sinop Paydaþ Eðitimleri tamamlandý.

Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý

Sinop Valiliði Toplantý Salonu’nda gerçekleþtirilen ilk eðitim programýnda TR82 Bölgesi (Sinop, Kastamonu, Çankýrý Ýlleri) Destinasyon Geliþtirme Sonuç Odaklý Programý çerçevesinde “Etkili Vatandaþ Memnuniyeti Eðitimi” yapýldý. Vatandaþlarýn kamu kurumlarýndan aldýðý hizmet deneyiminin artýrýlmasýný amaçlayan eðitime, vatandaþ ile doðrudan iletiþim halindeki kamu ve özel sektör paydaþlarý katýlým saðladý.

Eðitim programýnýn açýlýþýnda paydaþ eðitimlerinin önemine vurgu yapan Sinop Valisi Mustafa Özarslan, “Ýnsaný Yaþat ki, Devlet Yaþasýn þiarýna uygun hareket eden, insanýmýzý merkeze alan bizler için kültürel kodlarýmýzdan gelen insan merkezli bu idare anlayýþý ile vatandaþlarýmýza duyarlý, empatik ve güler yüzlü hizmet sunumu en öncelikli alanýmýz. Bu kapsamda 30 kurumumuz bünyesinde yer alan panolarda QR Kodu ile dijital ortamda kurumlarýmýza iliþkin memnuniyet düzeyi; sistematik, düzenli ve devamlý bir þekilde ölçülmektedir. Hemþehrilerimiz böylelikle sunduðumuz hizmetlerden ne derece memnun olduklarýný bizlere düzenli olarak aktarabilmektedirler. Biz, daha çok vatandaþýmýzýn kamu kurumlarýndan aldýðý hizmetleri deðerlendirerek, bir nevi bize karne vermelerini istiyoruz. Bu geri bildirim daha düzeltici ve geliþtirici kamu hizmeti sunumunda bize önemli katký saðlamaktadýr” diye konuþtu.

Sinop Valiliði’nce hazýrlanan memnuniyet anketinin kullanýmý ve video-görsel gösteriminin gerçekleþtirildiði programda, Eðitmen Ayça Kuru tarafýndan “Etkili Vatandaþ Memnuniyeti” eðitimi verildi. Eðitimde kamu kurumlarýnda görevli personelin vatandaþ ile iletiþimini saðlamaya yönelik davranýþsal bileþen ve etkileri ile deðiþim potansiyeli gibi konular üzerine eðitimler verildi.

Programýn ikinci gününde ise “Liderlik Eðitimi” gerçekleþtirildi. Eðitim çerçevesinde, kamu kurumu ve hizmet sektörü yöneticilerinin etkili yöneticilik yeteneklerinin artýrýlmasý ve bu sayede vatandaþa daha nitelikli hizmet verilmesi hedefleniyor.Valilik Toplantý Salonunda gerçekleþen programa; Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan, Vali Yardýmcýlarý Abdullah Þahin, Ali Osman Bulat, Kuzey Anadolu Kalkýnma Ajansý Genel Sekreteri Dr. Serkan Genç ile kamu kurum ve kuruluþlarýnýn müdürleri, kurum çalýþanlarý ve özel sektör temsilcileri katýldý.

Kamuoyu bilgisine saygýyla duyurulur.
Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý
Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý
Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý
Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý
Vatandaþ Memnuniyeti ve Liderlik Eðitimleri Tamamlandý
Diðer Baþlýklar
Turistik Karaelmas Ekspresi Ýlk Seferini Tamamladý
Turistik Karaelmas Ekspresi Ýlk Seferini Tamamladý
16 Haziran 2025 Pazartesi
Son yýllarýn gözde turizm trendi “tren yolculuðu” ile Batý Karadeniz’in doðal, tarihi ve kültürel zenginliklerini keþfetmek isteyenlere yönelik tasarlanan Turistik Karaelmas Ekspresi seferlerine baþladý.
Çankýrý’da “Tuz Ýhtisas Çalýþtayý” Gerçekleþtirildi
Çankýrý’da “Tuz Ýhtisas Çalýþtayý” Gerçekleþtirildi
4 Haziran 2025 Çarþamba
Kuzey Anadolu Kalkýnma Ajansý (KUZKA) ile Çankýrý Karatekin Üniversitesi (ÇAKÜ) iþ birliðinde düzenlenen “Tuz Ýhtisas Çalýþtayý” Çankýrý’da gerçekleþtirildi. Çalýþtayda, bölgenin en önemli doðal kaynaklarýndan biri olan tuzun stratejik kullanýmýna yönelik kapsamlý deðerlendirmelerde bulunuldu.
2025 Yýlý Destinasyon Geliþtirme Teknik Destek Programý Baþarýlý Proje Sonuçlarý Belli Oldu
2025 Yýlý Destinasyon Geliþtirme Teknik Destek Programý Baþarýlý Proje Sonuçlarý Belli Oldu
22 Mayýs 2025 Perþembe
“2025 Yýlý Destinasyon Geliþtirme Teknik Destek Programý” kapsamýnda baþvurusu kabul edilen projelerin deðerlendirme süreçleri tamamlanarak desteklenmeye hak kazanan projeler belli oldu.
Seanop Su Ürünleri Ýþleme, Þoklama ve Depolama Tesisi Açýldý
Seanop Su Ürünleri Ýþleme, Þoklama ve Depolama Tesisi Açýldý
20 Mayýs 2025 Salý
Sinop’ta, balýkçýlýk sektörüne büyük katký sunmasý beklenen SEANOP Su Ürünleri Ýþleme, Þoklama ve Depolama Tesisi hizmete açýldý. Avrupa Birliði ve Türkiye Cumhuriyeti ortak finansmanýyla, Rekabetçi Sektörler Programý kapsamýnda hayata geçirilen tesisin açýlýþý Sanayi ve Teknoloji Bakaný Mehmet Fatih Kacýr tarafýndan yapýldý.
Yapay Zekâ Tarýmsal Alana Taþýnýyor
Yapay Zekâ Tarýmsal Alana Taþýnýyor
12 Mayýs 2025 Pazartesi
Kastamonu’da, Kuzey Anadolu Kalkýnma Ajansý (KUZKA) 2025 Yýlý Tarýmda Verimlilik ve Katma Deðerin Artýrýlmasý Teknik Destek Programý kapsamýnda uygulanacak proje ile tarýmda, dijitalleþme sürecinde yeni bir aþamaya geçiliyor. Yapay zekâ uygulamalarýný tarýmsal alana taþýmayý amaçlayan proje, sürdürülebilir üretimi desteklerken küresel hibe kaynaklarýna eriþimi de kolaylaþtýrmayý hedefliyor.
Tüm haklarý T.C. Kuzey Anadolu Kalkýnma Ajansý’na aittir. 2013 © Hukuki Þartlar | Gizlilik Politikasý